fredag 2. juli 2010

Anne Marie 18 år!!!:)

Vår kjære lillesøster og svigerinne - GRATULERA MASSE ME DAGEN DIN!!
Endeli e du blitt voksen ;) hehe...
Me e kjempe gla i dg å sette stor pris på alt du jere for oss!

Anne 1 og Anne 2 satt isamen på stolen og lo.
Anne va liten og rund, hun tok fort en blund.

Nå e Anne blitt stor,
snart e hu gift å blir ei go mor ;)
Ein dolt du går rundt me,
Å når du går forbi me peike å må le!
Du teine, male, spille kan,
Å synger fort ein sprellen sang :)



Du vakker kvinne er blitt,
det finaste me har sitt :)
Håpe du feire me jubel å fest,
Å kansje rir tur på ein hest?;)
DU unik og fantastisk er,
Nyt denne dagen der du er!!





Klem fra oss 2 :)

1 kommentar:

  1. Anne 1 inkl. dult!fredag, juli 02, 2010

    Neimen se på hu.. x)
    Detta hadde eg ikkje venta, dåkke overraske stadig! Poesiferdigheter må eg sei! Haha, å, eg lo når eg leste gjennom det;D
    Taaaaaaaakk, arigato, danke, nå blei eg GLA:D

    SvarSlett