onsdag 28. april 2010

blogg blogg blogg...

Ok, får vel begynna me å sei me e verdens verste bloggere!! Haha... Isje lett å finne tid t dette her greiene, mn blogg blei laget å blogg sga bli ;)
Me skifta just ud mobil abonement fra NetCom t Tele2. NetCom suge heilt vanvittigt!! Sluuuuke oss for penger! He hørt Tele2 e bra, så satse på d :)

Sitte her å sga planlegge bryllup ting, å nå får me tid t blogg, haha! SÅ kjekt e d å planlegga ;) Mn eg syns me e flinke eg :) Litt info:
Vielsen bler i Hillevåg kirke 14.00 19 juni :)
Bryllups lista e lagt ud på Brødrene Pedersen og Tilbords.
Kvellens toastmaster e Påli, brudens bror ;)

Når d e snakk om bryllup hadde Ingemar utdridningslag (eller utslitningslag;) for Arnt Magne forrige helg. Starta me tur i bokser t fretex å enna me gutta på tur i Røldal :) Hadde ein knall dag me masse fight på kampsportinstitutte, bading & fekk springa på vanne i ei bobla, alt dette i sexy damekler. D endte opp me ei knekkt tå, haha! Så manndomsprøven e bestått ;) Takk Ingemar, hadde d knall kjekt!! Now it's ur turn ;) Moahahahaaaaa

Me he åg fått prøvd oss ud som toastmastere t Herr & Fru Instanes :) D va kjekt!



Nydelige va de! Å d va ein knall kjekke dag :)

Hej & hå, DU e rå!

3 kommentarer:

  1. Der vettu, her e eg:) Å DU e flink du e t å blogga Randa:) Eg blir imponert å stolt av deg veldi-snart-utdanna-å-gifte-vennen miiiin:)
    Du ringte midt i Private Praksis...å d va såååå spennande...så eg va kje heilt me:)
    Men kos deg me film (d fekk eg me meg vettu)! Å trompititromp;););) eg må legga meg...å eg huske eg ska vekka deg:)

    Suss å klem fra Gry Malin:)

    SvarSlett
  2. Åååå... Takk Takk :)
    Ja, eg e snart heilt inne i voksen verden ;) hihi... Snart begynna me tupperware selskap åg!!:p

    Suss å klem å smask å dask <3

    SvarSlett
  3. eg e itt uenig me gryfus..for skal jeg være ærlig, så har jeg sitt folk som blogger litt mer enn dere :p (tror kanskje du vet hvem jeg sikter til..hihi )
    men stå på..så tar dere de kanskje igjen ;)

    hilsen trampe ;)

    SvarSlett