tirsdag 10. november 2009

Hola :)

Då va dagen øve, å me he vert forlova i ein måne! He gått kjempe fort!! Tiå flyr når en he d kjekt ;) He vert ein fantastisk måne, å ser fram t 7 mnd t før den O'store dag =)

Ellers bedrive eg tiå me praksis oppgave som sga inn på fredag, i siste liden (som vanlig!) Ser stort fram t å begynna på skolen ijenn å treffa kjente å kjære :)
Arnt Magne springe travelt ront på andra siå av fjorden å gir siste gass på Lundeneset, Solgry og Ichtys. Bler kjekt å bo i same by itte jul! Men e isje bare bare å flytte, på d meste. Masse som sga fikses og følelser sga fordøyes!
Så visste någen he av interesse å kjøpe ein leilighet i Haugesund, ta kontakt!!:)

Mi flotte lillesøster befinne seg fortiå i Bolivia- hu e utsent fra misjonsprosjekte på fjellhaug. Bra om dokk kan huske på hu å prosjekte i bønn!!

Må dokk nyda dagene viåre :)

"Min hjelp kommer fra Herren, himmelens og jordens Skaper"

3 kommentarer:

  1. Stå på Randa! Du e så flinke å flittige me oppgavå di sjøl om d ikkje går så fort framøve:) Stolte av deg nesten vernepleieren min:) XoXo Gry Malin:)

    SvarSlett
  2. Yey, så kjekke blogg og så gøy me oppdatering! Kjenne meg godt igjen når det e snakk om å gjør ting i siste liten.. Hoho. Du e flinke, stao pao :D

    Det e forresten et morsomt bilde dåkke har te banner! Ypperlige velkomstblikk te oss leserar :D!

    SvarSlett
  3. yohoo, nytt innlegg! det gleder mine øyne ;)

    SvarSlett