onsdag 14. oktober 2009

Forlovelsen <3

Den 10.10.09 sporte Arnt Magne meg om eg ville gifta meg me han, å eg svarte selvfølgelig JAAA!! :)
D skjedde me Breiva, den "berømte" badeplassen i Lyngdal (som me begge e hallt ifra btw:)
Han hadde kjøpt ein kjempe fine gull ring t meg me et hjerte på oppsiden av ringen med 3 fine, røde rubin steiner.
Dette va den beste dagen i våre liv!!!
Datoen e satt; 19.06.2010! Då sga me to bli ett! Me glede oss å ser fram t d!! Men t då sga me nyyyda tiden som forlova :)

11 kommentarer:

  1. Å æ glede mæ t fortsettelsen av d begivenhetsrike livene deres:)
    Fiddan;)

    SvarSlett
  2. Gralla Randa! (Og arnt i)
    Fra Marie:)

    SvarSlett
  3. ey, Randa blogge igjen! Kult.. :)
    Gratulerer så masse me forlovelsen! Kjempekjekt altså!!

    Håbe på å se deg i helgå, Randapus, d har du lovt...

    Klem

    SvarSlett
  4. Det e jo ringene!!!!! :D Eg vil hjem t dokk to altså!!! savn, savn!!! Klem fra Martha! :)

    SvarSlett
  5. HIPP HIPP HURRA dere to,
    nå skal dere snart dele do.
    Gledet hjertet mitt dette her,
    og så godt at jeg står dere nær!
    Dere er noen flotte folk,
    kanskje du randa er en fremidig tolk.

    Kristina

    SvarSlett
  6. Gratulera! Og lykke til med blogginga.

    Aane

    SvarSlett
  7. Tusen takk alle samen!!:):)
    Klem Randa =)

    SvarSlett
  8. Dette e veldig kjekt =)
    Gratulere begge to!
    E dåkkår forresten i Stavanger når me komme neste helg? Då snakkes me jo då.

    Påli & Kristin

    SvarSlett
  9. altså, øveskriftå på bloggen e dokkas "ville dager".... vel, ville å ville... ser kje ut så dar har skjedd så møje på ein halv måned... ;)

    SvarSlett
  10. Ville dager e d Tora :)
    Ville dager = travle dager ;) tog du an?:p hehe..
    Mn prøvde jera ein forandring nuuuu :)

    SvarSlett
  11. dam dam dammmdamm, dam dam dammdam, dam dam damm damm dam dam dam dam dam dam !!!;)

    SvarSlett